Историја на брендот Doppelherz

Брендот Doppelherz има долга традиција и денес стои за квалитетни производи кои може да се доверуваат за здравјето и благосостојбата на целото семејство. Doppelherz нуди различни висококвалитетни витамини, минерали, билни екстракти и специјални хранливи материи за активен и здрав начин на живот. Овде можете да дознаете повеќе за успешната приказна на Queisser Pharma.
Како сето тоа започна
1890 - 1920

1897

Историјата на Queisser Pharma започнува во 1897 година во мала фармацевтска фабрика во Хамбург. Дипломираниот фармацевт Алфред Квисер дошол од областа Дрезден во Хамбург за да го заработи своето богатство како производител. Тој се фокусираше за производство на производи за здравје и нега како што се креми, течни сапуни и пасти за заби. И покрај тешките околности, Алфред Квисер успеа континуирано да ја шири компанијата. Тој го должи ова на неговите огромни таленти како бизнисмен, научник и имагинативен експерт за рекламирање, кои се обединети во една личност.

1919

Вториот корен на денешната компанија Queisser Pharma е создаден од фармацевтот Јозеф Петер Хенес од Ессен Германија. Во 1919 година, тој ја разви оригиналната формула на денешниот Doppelherz® тоник кој се состои од билки и други природни состојки.

Регистрација на брендот Doppelherz
1921 - 1960

1921

Doppelherz Tonic се дистрибуира за прв пат и е регистриран како заштитен знак. Ова ги поставува темелите за брендот Doppelherz со сите негови актуелни случувања - и тука започнува неговата возбудлива приказна.

1950s

Популарноста на тоникот брзо расте благодарение на интензивните рекламни кампањи. Впечатливиот симбол на брендот кој покажува две срца набрзо стана олицетворение на виталност, здравје и благосостојба за милиони луѓе. Во педесетите весели домаќинки, облечени во црвено-црно, го промовираат тоникот.

Основање на Queisser Pharma
1960 - 1980

1970s

И двете куќи на крајот се споија во „Квисер Фарма“. Од 1970-тите, компанијата припаѓа на семејниот холдинг HGDF, долгогодишен семеен бизнис од Фленсбург Германија.

ТВ кампањи со култен статус
1980 - 2000

1982

Со уникатното појавување на телевизија Doppelherz влезе во историјата на германската телевизија во 1982 година. Лансирана во раните 1980-ти и комуницирана во текот на многу години, ТВ рекламната кампања брзо достигна култен статус и сè уште е запаметена до ден денес од многу потрошувачи.

1996

Производите на Doppelherz сега се достапни и во странство. Фокусот на извозната активност првично е на Источна Европа со Полска, Русија, Романија, Бугарија и балтичките земји.

Проширување на производното портфолио
2000 - 2010

2000

Брендот Doppelherz повеќе не е само синоним за познатиот тоник. Со мотото „сè што сака твоето срце“, Doppelherz го става сето знаење во развојот на нови производи. Покрај тоник без алкохол и шеќер (Vital Tonikum N), Doppelherz се разви во еден од водечките брендови во производните области од лук, женшен, витамини и минерали, како и омега-3 производи.

2007

Во Русија е основана првата подружница.

Брендот за целото семејство
2010 - 2015

2011

Брендот Doppelherz се менуваше со текот на годините. Од превентивните производи за срце, виталност и енергија, произлезе широк спектар на лекови и додатоци во исхраната за целото семејство.

2013

Подружници се основани во Украина и Романија. Следеше Турција во почетокот на 2014 година.

2014

Во категоријата производи преку шалтер, Doppelherz е лидер на пазарот во германската малопродажба и аптеките.

Меѓународен и близок до потрошувачот
Денес

2016

Новите рекламни огласи за производите денес се креираат и за онлајн формати како Инстаграм и Фејсбук, каде што се одржува директен контакт со потрошувачот. Паралелно со стационарната трговија, производите се дистрибуираат и преку онлајн платформи, меѓу кои и Amazon.

Во Бугарија, петтата подружница е основана на крајот на 2016 година. Полска следи само половина година подоцна.

2021

Doppelherz ширум светот: Производите на Doppelherz сега се достапни низ целиот свет. Со 6 подружници и бројни партнери во повеќе од 60 земји, производите на Doppelherz се основани низ целиот свет. Покрај тоа, производите се повеќе и прецизно се дистрибуираат и рекламираат преку Интернет. Над 550 вработени гарантираат дека Doppelherz може да се справи со постојано зголемената побарувачка за здравствени производи. А со неодамна отворениот логистички центар на северот на Германија, Фленсбург останува „светскиот центар“ за Doppelherz.